vineri, 4 octombrie 2013

La urgenta

Dupa cinci ani de zile in Canada am ajuns si eu la urgenta. M-am lovit la cap la servici si a trebuit sa ma duc sa ma verific ca sa ma asigur ca totul este in regula.

Verificam ceva la servici si mi-a cazut ceva in cap. Am un cucui destul de mare care inca ma mai doare. Imi tin gheata la cap ca sa fie totul bine. Acum cand scriu stau cu punga pe cap intr-o pozitie foarte ciudata, ca sa fac doua lucruri in acelasi timp. Multitasking.

Am stat la servici vreun sfert de ora ca sa ma linistesc. Nu poti glumi cu asa ceva. Daca te lovesti la cap in alte zone mai sensibile pot aparea si schimbari de personalitate. Probabil ca o sa va dati seama de asta, daca incep sa scriu altfel pe blog.

Cand m-am dus acasa, am condus. Aveam o durere de cap si eram putin ametit. Partea buna este ca nu mi-am pierdut cunostinta cand s-a intamplat asta. Sunt tare de cap, probabil. M-am dus direct la spital la urgente.

Probabil ca am mai vorbit despre dusul la urgente pe blog. Astepti cateva ore bune pana esti luat in seama. Te vad vreo 3 persoane pana te vede un doctor. Toate te intreaba cam aceleasi intrebari. Eu voiam sa ajung sa fac o scanare la creier sa ma asigur ca nu am nici un cheag inauntru.

Secretul cand te duci la urgenta aici este sa spui ca te simti ceva mai rau decat esti tu in realitate, altfel nu o sa ti se faca analizele pe care le-ai vrea tu. De exemplu, in cazul meu, a trebuit sa repet de mai multe ori ca ma doare capul si sunt ametit si sa le mai spun ca pe mine nu ma doare capul niciodata si nu sunt ametit niciodata.

Cand i-am spus doctorului asta, in timp ce ma consulta, a decis sa-mi faca un CT scan, adica tomografie computerizata. Am pus si o poza pe Facebook. Pe tavan era pusa o poza mare cu un cer albastru foarte frumos si norisori pufosi, albi si creanga unui mar, probabil, cu flori roz. Intr-adevar, foarte relaxant. I-am zis asistentei care mi-a facut scanarea ca este foarte frumoasa imaginea, iar ea mi-a zis ca in camera cealalta este alta poza cu peisaj de toamna.

Am asteptat foarte mult pentru ca, nu stiu cum, mi s-a scris numele complet gresit pe panoul unde se programeaza aceste analize. A trebuit sa intreb eu pe cineva de ce nu sunt chemat la analize ca sa se clarifice situatia. Dupa ce s-a clarificat totul, am intrat foarte repede la CT scan.

Acum ma simt mult mai bine, dar mi-am luat o zi libera pentru ca vreau sa ma linistesc. Ma duc luni la servici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu